Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Ahad, 25 Oktober 2009

AL-FATIHAH

Semalam jam 9:25:48pm, aku mendapat sms daripada kak Mazeeta (GPK Kurikulum kitaorang). Aku dimaklumkan bahawa bonda Cikgu Asma bt Long telah kembali ke rahmatullah pada jam 9:10pm yang lalu. Terkedu aku buat seketika, aku dapat merasai apa yang kak Asma alami ketika ini..kerana aku telah mengalaminya pada 18 Okt 2001 yang lalu. Semoga kak Asma dan keluarganya tabah dan sabar menghadapi situasi ini.
Kepada semua pembaca yang sudi menziarahi blog ini, marilah kita sama-sama menghadiahkan surah Al-Fatihah kepada arwah bonda kak Asma. Semoga Allah menempatkan beliau bersama-sama orang-orang yang beriman. Sesiapa yang mengenali arwah, harap dimaafkan segala kesilapan dan kesalahan beliau selama ini.

AL-FATIHAH,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!