Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Rabu, 28 Oktober 2009

Kursus Guru Data di Klang

Hari ini, aku dapat surat kena gi kursus data emis. Kali ini kat Klang pulak pada 10 - 12 Nov 2009. Dah 2 kali aku kursus kat sana. 2007, kursus kat Genting View Resort (Data Murid) dan Sanctuary Resort, Cherating (Data Guru). 2008 tak gi mana-mana cuma kat PPD aje.

Aku kurang suka gi kursus jauh-jauh ni sebabnya:

1) suami dengan anak tak boleh ikut.
2) anak tinggal sorang-sorang bila dia balik sekolah. Abah dia balik kerja lambat (8.00 malam). Cian dia. Ni yang aku susah hati ni.. Nak tinggal kat rumah orang, susah sbb anak aku perempuan, banyak risikonya. Abahnya tak boleh cuti..

3) malas nak packing baju bagai...
4) kursus data tak leh nak bersantai, pagi, petang, siang malam dok mgadap laptop je..Penat woo, bukan penat badan tapi penat mata bila mengadap lappy lelama. Balik kursus, kepala menggong..toing! toing!
@/#&^!$% semua keluar..berpinau jik mata.

5) lagi satu, penat nak kendong lappy..kena bawak gi mana-mana. Takut kena rembat/kebas.
6) alangkah bestnya gi kursus macam ala-ala family day kan, boleh lepak-lepak.. main sukaneka, mandi laut, panggang2 ikan @
ayam, masak ketam, bakar udang.. huh, bestnyer...


p/s: tak apalah nanti aku snap gambar banyak2 kat sana...jadi photographer jap.



http://www.emocutez.com ...aku rasa macam nak pengsan sebab buat data tau.. dah 7 tahun, nak pencen 2010 tak direstui pulak oleh PK aku. Kalau ada guru2 sekolah aku yang baca entri ini dan berminat nak ambik tugas ni, dipersilakan dengan senang hatinya. Beritau aku, kalau malu email kat aku @ sms aku ye!!


Berkhidmat kerana Agama, Bangsa dan Negara, (nak tak nak buat ajelah...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!