Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Jumaat, 13 November 2009

Lelah

Hari ini aku kelelahan..asthma @ lelah.
Dah lama juga aku tak kena sakit ni..
Mungkin juga kerana aku 24 jam dok kena air-cond..
Iyalah, mula kursus hingga tamat kursus.

terkurung aje dalam hotel tu.
kat bilik aku dan cikgu Su,
memerhati air sungai Klang mengalir lesu,
dengan warna seakan air tea susu.
Lesu selesu-selesunya sama seperti fikiranku kala di situ.
Terkenang suami dan anak yang jauh di mata.
Rindu mencengkam di dada..
Uhhh, macamlahh jauh sangat..
Tapi itulah hakikat,
jika kita tak pernah berjauhan.


Aku cuti hari ini.. sebenarnya kalau ikutkan hati,
aku memang nak ke sekolah,
tapi aku tak berdaya..nafasku lelah,
badanku lemah.
Ubat-ubatan jadi ulam-ulaman,
vicks pula jadi keperluan.
Aku perlukan rehat sehari dua ini.
Moga Isnin ceria kembali.


I luv SKBR,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!