Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Selasa, 10 November 2009

Sakit kepala dan selsema

Aku diserang virus selsema dan sakit kepala. Mula nak pergi kursus semalam, aku dah rasa nak kena selsema n sakit kepala. Aku terbersin-bersin aje.. Tak seronoklah pergi kursus dengan badan tak sihat macam ni. Aku cuma bawa ubat sakit kepala je, vicks yang selalu kubawa ke mana-mana tu, dah tertinggal kat rumah. Oohh, geramnya. nak beli kat kedai lecehlah pulak. Bilik aku kat tingkat 12, nak turun kat bawah..uhh leceh betul. Lobi hotel kat tingkat 9, bilik kursus kat bilik Emerald 2 tingkat 8. Parking kat ting.5. Lagipun tumpang kereta kawan, malaslah nak ajak keluar..lagipun kepala aku sakit, mana leh nak jalan-jalan. Jadi aku terpaksalah tawakkal aje.. Kalaulah aku ada sedara kat Klang ni, mahu aje aku suruh dia hantar aku balik ke rumah aku. Eeee, tensionlah aku.


Aku nak balikkkkkkkkk!!!!http://www.emocutez.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!