Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Rabu, 11 November 2009

SEKOLAHKU KENA ROMPAK.

Masya Allah, terkejut aku pagi ini bila dapat berita tentang sekolah aku kena rompak pagi tadi. Alamak, dah 2 kalilah sekolah aku kena rompak.

Pertama kali pada awal Januari 2008, habis laptop sekolah sebanyak 12 buah. Teruk juga pengawal sekolah kena belasah kat perompak tu.. Berdarah-darah. Perompak tu memotong gril tangga sekolah dengan gril serta pintu pejabat.

Tapi kali ini aku dengar sebuah laptop kat bilik Guru Besar hilang. Peti cashpun sama. Duit dalam tu taklah banyakpun. Aku sedang berkursus ni, kalau tidak dah lama aku masukkan gambar-gambar kat dalam blog ni... Anda tunggu ya, saya uploadkan kemudian. Penyagak-penyagak ni mesti penagih dadah kot, sebab tengok cara2nya, diaorang hanya nak cari duit saje.

Binawe punya perompak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!