Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Selasa, 19 Januari 2010

Taklimat Penilaian Prestasi Thn 2009

Pagi tadi, aku dapat surat panggilan menghadiri taklimat di PPD Hulu Langat. Nampaknya, ini mesyuarat/taklimat pertama aku pada tahun 2010 ini. Tak kisahpun, dah biasa. Taklimat tentang pengisian markah prestasi guru-guru dan kakitangan secara online.

Wow!! Online lagi.. senang sikit kerjanya. Bila-bila masa boleh diisi, hantar dan diakses oleh pihak atasan. Mudahkan, tapi jangan line internet meragam sudahlah..Takpun jangan server pulak lembab atau 'hang'. Pening aku nanti..

Ini butiran surat panggilan tu;

Taklimat Penilaian Prestasi Tahun 2009 Secara Online Daerah Hulu Langat
Tarikh : 21 Januari 2010
Hari : Khamis
Masa :
(1) Kump. 1 : 8.00 am - 10.00 am
(2) Kump. 2 : 10.30 am - 12.30 pm
(3) Kump. 3 : 2.00 pm - 4.00 pm
Tempat : Wisma MSSD, Blok C,
Pejabat Pelajaran Daerah Hulu Langat,
Saujana Impian, Kajang.

p/s: Sebelum tu aku nak ucapkan tahniah kepada guru-guru yang bakal mendapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2009 (APC) ini. Calon-calonnya aku dah tahu lama... moga berjaya!

Aku yang menurut perintah;

2 ulasan:

  1. Please give to Ustaz Hanif... He's very hardworking teacher that I've seen in SKBR...!

    BalasPadam
  2. Ustaz Hanif??? Bukan ke dia tu byk songel... hu hu hu. Sabar2lah dulu Nep, kerja biar ikhlas, imbuhan @ habuan tu pasti dtg sendiri tanpa kita duga. Kalau dah jodoh takkan kemana..(hi hi hi) Jgn mare..

    BalasPadam

Terima kasih, sila catat lagi!