Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Khamis, 18 Februari 2010

Lagi-lagi kes cikgu...


(berkawan biar 1000, berkasih biar 1 jer...)

Jom kita kongsi berita sensasi kali ini... pasal cikgu dengan pasangannya yang bertugas di PPD ditangkap khalwat...

Pagi-pagi lagi aku dah dapat sms bertanyakan pasal berita kat bawah ni.. diorang nak tanya siapakah gerangan pegawai tu..maklumlah berita sensasikan. Tambahan pula ia berlaku di daerah aku... mestilah ramai yang nak tahu. Tapi tak semestinya yang terbabit pegawai-pegawai yang bertugas kat sini.... (andaian akulah..)

Tapi kesahihan berita ni tidak diketahui lagi macam mana, ini membabitkan maruah orang. Jadi biarlah ia menjadi tanda tanya kepada semua orang. Lambat laun pasti tahu jugakan.. biarkanlah. Mereka dah cukup dewasa, tentu dah tahu baik buruknya..cuma kita jadikanlah ia sebagai pengajaran kepada diri kita, supaya tidak terlibat dengan perkara-perkara sedemikian.. Na'uzubillah, jauhkanlah hendaknya daripada kita semua.
Kat bawah ini petikan berita tu, aku ambik kat Harian Metro.

Isteri curang, suami pitam

Oleh Hadzlihady Hassan dan Sarah Zulkifli
am@hmetro.com.my

KAJANG: Luluh dan hancur hati seorang suami apabila mendapati isterinya berkhalwat dengan seorang lelaki di Pangsapuri Kenanga View, awal pagi semalam.
Isteri berkenaan yang juga seorang guru sekolah rendah berusia 40 tahun dan pasangannya berusia 45 tahun yang bertugas di Pejabat Pendidikan Daerah (PPD) ditahan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) kira-kira jam 3.30 pagi.

Selanjutnya, anda bacalah di Harian Metro ya...

Kalau anda dah dapat suami/isteri yang baik...janganlah ambik kesempatan pulak! Tak baik tau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!