Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Khamis, 1 April 2010

Saya tak cukup duit.. huhuhu


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..
Saya (tak nak guna 'aku' sbb rasa x best, jadi sempena 1 April ni nak tukar 'saya' pulaklah) minta maaf  banyak2 sebab dah lama tak updated blog kesayangan saya ini.. Entahlah, nak kata sibuk macam tak sibuk..orang lain lagi sibuk, nak kata ada masalah...semua orang ada masalah. Agaknya penyakit malas banyak sangat kot.

Entri saya kali ini...
cuba baca tajuk kat atas tu. Saya tak cukup duit... huhuhu
Sedih tak anda membacanya... sedih ke, suka tu? Kesian kat sayakan..sampai hari inipun duit saya tak cukup2 lagi.. sebenarnya bukanlah banyak sangat yang tak cukupnya tu. Tak cukup RM2.25 sen aje lagi..eheh, napa sikit sangat tu??? Takkan RM2.25 sahaja. Betullllll, RM2.25 jer...tak caya ke?

Sebenarnya duit tabung saya dalam Nuffnang kurang lagi RM1.25 + RM1 (kos penghantaran cek) = RM2.25. Kalau saya dapat RM2.25 sen ini, maka barulah saya dapat cek pertama saya berjumlah RM50 jer..hik3..(seronoknya mengenakan orang). Tapi jumlah ni memang betul tak tipupun.. Dah agak lama juga saya jadi blogger ni..tapi itu je yang terkumpul buat masa ini.. Kawan2 pembaca blog ni, support saya ye.. nanti boleh saya publishkan cek tu kat sini.. Blog saya ni taklah glamor sangat, info2pun santai sahaja..idea tak banyaklah..

Ok, jumpa lagi di lain entri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!