Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Ahad, 15 Ogos 2010

Persatuan Bekas Pelajar SMAA/SMAD Klana 2010

Antara bekas pelajar yang hadir pada majlis ini.
Pada 31 Julai 2010 bersamaan 19 Syaaban 1431H, dengan rasminya tertubuhlah Persatuan Bekas Pelajar SM Agama Ampangan / SMA Dato' Klana Petra Ma'amor yang telah dirasmikan oleh Ustaz Solahuddin bin Abd Rahman, selaku Pengetua SM Agama Dato' Klana Petra Ma'amor sekarang.

Kehadiran bekas-bekas pelajar agak memuaskan juga. Walaupun sebenarnya, saya sangat berharap agar bilangan yang hadir lebih lagi daripada itu. Namun apakan daya masing-masing terikat dengan tugas serta agenda tersendiri yang tidak dapat dielakkan. Sehubungan dengan itu, saya ingin merakamkan rasa terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang sudi hadir pada hari ini. Setinggi-tinggi terima kasih jua kepada Ahli Jawatankuasa Penaja yang sama-sama terlibat dari awal perancangan hingga tertubuhnya persatuan kita ini. Sumbangan jasa dan idea anda sangat bermakna sekali. Tanpa sumbangan dan komitmen anda semua, pasti perancangan kita ini tidak akan berjaya dilaksanakan.

Ahli Jawatankuasa yang telah dilantik bagi sesi 2010/2012 ialah:
1)   En. Samsuri Ayob [Pengerusi]
2)   Pn. Hashimah Ibrahim [Naib Pengerusi]
3)   Pn. Nor Hadilla Hj Mohd Yusof [Setiausaha]
4)   Pn. Nor Hashima Hassim [Naib Setiausaha]
5)   En. Mohd Azhar Mohd Ali [Bendahari]
6)   En. Jamaluddin Mohd Dom [AJK]
7)   En. Mohd Zairi Hj Abd Razak [AJK]
8)   En. Mohd Yuzamry Hj Mohd Yusof [AJK]
9)   En. Nordin Mohd Tahir [AJK]
10) En. Asman Junid [AJK]
11) Pn. Fathiah Yusof [AJK]
12) Pn. Khairani Ismail [AJK]
13) Pn. Nafsah Kassim [AJK]
14) Pn. Nurul Aishah Jaafar [AJK]
15) Pn. Roslida Zainuddin [AJK]
16) En. Ramli Bujang [Pemeriksa Kira-kira]
17) Pn. Norhayati Musa [Pemeriksa Kira-kira]

Saya selaku setiausaha, sangat mengharapkan sokongan dan dorongan daripada semua bekas pelajar SMAA/SMAD Klana agar dapat membantu kami AJK Persatuan ini di dalam apa jua perancangan atau program yang akan dan bakal kita laksanakan nanti. Di samping itu juga, sama-samalah kita menjejaki bekas pelajar SMAA/SMAD Klana yang berjumlah seramai 15 ribu orang itu. Jika ada teguran ataupun cadangan, sila kemukakan kepada barisan AJK yang telah dilantik ini, supaya dapat diperbincangkan nanti.

Yang Menjalankan Tugas,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!