Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Rabu, 19 Januari 2011

Antara Blog dengan Facebook...

Blog...
Tak tahulah kenapa awal tahun 2011 ni, saya rasa rindu sangat nak berblogging...meronta-ronta di jiwa... teruja sangat nak update blog kesayangan saya ni...sememangnya banyak cerita yang nak kongsi di sini... kat dalam minda ni, macam-macam cerita yang nak ditulis... banyak yang tertangguh. Kalau ikutkan hati, tiap-tiap hari saya nak menulis di sini. Lama sungguh saya biarkan blog ini sepi tanpa sebarang cerita terkini... hehehe.

Facebook...
masa mula-mula saya berfesbuk, saya rasa cam pening je nak layan... lepas tu kawan-kawanpun tak ramai.. waktu inilah saya lebih berblogging daripada berfesbuk.. kebetulan pulak cikgu-cikgu di sekolah saya ada beberapa orang je yang ada fesbuk... manakala kawan-kawan masa belajar dulu belum lagi ditemui. Aktiviti berfesbuk mula aktif bila saya "bertemu" dengan rakan sekelas saya masa di sekolah menengah dulu. pada bulan Mac 2010... sorang demi sorang rakan lama saya temui... rakan istimewapun telah saya temui... (secret admire dulu lah... hehehe) bermula dari detik itulah blog ini terabai... huhuhu....tak adilkan saya..

Awal 2011...
minggu ini saya rasa nak tinggalkan arena fesbuk saya buat sementara waktu... sayang sebenarnya dengan  fesbuk saya tu.. cuma kadangkala ada sedikit rasa yang mengganggu emosi saya.... emmm, sebenarnya ada kenangan yang menyentuh hati.. yang menyebabkan keseronokan berfesbuk saya jadi sedikit tergugat... kenangan pahit manis 2010.. jadi buat masa ini saya nak "rujuk" kembali ke blog ini... menemankan teman-teman yang sudi membaca blog merapu saya ini... Ok, nanti saya sambung lagi ek... Sekian.

Sedang mencari kedamaian di hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!