Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Selasa, 18 Januari 2011

Bertambah rakan sekelas lagi...

Semalam saya telah bertemu semula (dalam fesbuk le...) seorang lagi rakan sekelas saya semasa Ting 5  Zuhal dulu...mula-mula tengok nama dia, memang saya rasa kenal sebab ingatan saya  kat kawan-kawan sangat kuat..(alhamdulillah... kawan-kawan masa sekolah rendah dulu pun ramai yang saya ingat lagi.. ini kan pulak masa belajar di sekolah menengah + duduk asrama selama hampir 7 tahun... lama tu)... TETAPI, bila dipandang  gambar profil dia... macam tak kenal aje... apa-apapun saya accept dulu... (bila dah accept senanglah kita nak kelebek album atau profil dia kan... camtulah selalunya strategi saya  bila nak terima teman fb hihihi).

Bila dah tengok semua gambar album dia.... SAH!!! dia memang kawan kelas saya dulu... camana nak lupa, dia merupakan salah seorang pelajar lelaki yang kuat menyakat pelajar perempuan... Lokhman nama diberi... nakal-nakal manja... (sori ye Man... saya tulis nama kau kat blog saya ni... sebagai tanda meraikan pertemuan semula kita...hi3 ). Selamat bertemu kembali... lama kan Man, 25 tahun baru berjumpa semula... semoga gembira dan ceria bertemu dengan kawan-kawan kita yang lain... selamat menjadi ahli persatuan alumni kita ya!!! 

"Man, terima kasih sebab sudi "add" saya.... belum kiamat lagilah...", Dilla
Masih mencari ex SMAA yang lain,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!