Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Jumaat, 21 Januari 2011

Yeayyy, yeahhh... dapat adiahhh!!!

Minggu lepas (12 Jan dan 14 Jan), saya dapat hadiah daripada insan-insan yang istimewa dalam hidup saya... sapa tu ye? Teman-teman rapat saya yang beri... walaupun tidak seberapa, tapi cukup bermakna... saya tak sangkapun dia orang nak beri hadiah tu.. hehehe... sesuatu yang tak pernah kita harapkan dan tak pernah kita impikan, kalau terjadi tentu kita seronok sangatkan... 

Besar hati saya menerimanya.. kiranya hati tu berbunga-bungalah juga... (awas, takut bunga-bunga tu ada penyengat lak ye...huhuhu). Kalau budak-budak kecik dapat hadiah, tentu tak lelap tidur kan.. hadiah tu ialah... jeng jeng jenggg.... sehelai tuala mandi berwarna pink dan sebuah beg untuk isi telekung... hehehehe mesti korang gelak bila tahu hadiah apa yang saya dapat ni... walaupun tak semahal mana, tapi sentimental value tu... sayangggggg rasanya nak digunakan...simpan elok-elok dalam almari tu..(jangan hilang baunya...emmm)

Tuala pink saya yang baru (macam tau tau je saya suka pink... mekasih, mekasih... baru je saya tahu apa makna TPM tu...hihihi)
Istimewa sangat-sangat tau hadiah-hadiah ni... seawal Januari dah dapat hadiahkan... kalau nak tunggu harijadi, lambat lagi, kenalah tunggu bulan 10 nanti. Kepada teman-teman yang tersebut terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan pada kalian, sesungguhnya kalian berdua adalah teman teristimewa saya... yang dah lama saya cari dan kini kita bertemu kembali... semoga ukhwah ini akan berkekalan serta diberkati Allah jua hendaknya. Insya Allah.... 

*(Beg telekung saya yang baru... jauh datangnya ni...)

Terima kasih daun keladi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!