Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Sabtu, 5 Februari 2011

Cikgu Dah Kaya...

Wahhh, hebatnya entri saya kali ini. Tentu anda semua terkejutkan... Tapi bukan mustahil atau luarbiasapun entri saya ni.. saja nak share dengan anda semua tentang pengalaman saya menemankan en.zaki menghadiri bisnes previewnya di Petaling Jaya. Masa cuti panjang macam ni saja saya dapat menemankan en.zaki ke sana. Semua ini berkenaan dengan bisnes online en.zaki...

~ kat area sinilah tempatnya... tak sangka pula bangunan Jaya One ada kait mengait dgn bisnes UpTrend ~
Sesekali hadir seronok juga, tengok gelagat dan perangai orang-orang kaya ni. Leader-leader yang hadir sudah tentunya peramah dan ceria, maklumlah nak menambat hati downline-downline mereka... terasa kita sangat dihargai walaupun kita orang-orang "kecik" je.. sememangnya kita bergantung antara satu sama lain, kalau tidak, tak menjadilah "teamwork"... gagallah group masing-masingkan, samalah seperti pepatah "bersatu teguh, bercerai roboh"..

Bisnes Preview kali ini ramai pulak cikgu yang hadir... agaknya sebab cuti panjang kot. Saya ingatkan diorang dari Selangor/K.Lumpur je, tapi ramai dari Pulau Pinang dan Perak. Bila dengar pendapatan mereka, wowww!!! ribu-ribu RM seminggu....kalau macam tu pasti gaji mereka tak diusik langsung... fuhhh, hebatnya. Tak perlu saya tengok orang lain, pandang enroller (upline) saya cukuplah...dah terbukti dan tak boleh dinafikan... apa-apapun kita kena berusaha sepertimana firman Allah s.w.t dalam Surah Ar-rad ayat 11 ditegaskan : "Sesungguhnya Allah tidak mengubah keadaan suatu kaum sehingga mereka mengubah keadaan yang ada pada diri mereka sendiri ”.

Antara leader yang dapat saya temui ialah;

En. Nur Salehin (Jutawan Vemma Asia)
En. Nam Rong
En Razrul Anwar Rusli
Pn. Zainita Hussain (enroller en.zaki)
Rasa bertuah sangat dapat jumpa diorang "face to face"... bayangkan diorang ni pendapatannya puluhan ribu RM seminggu, macam tak percayakan... tapi itu lah kenyataan dan bukannya mimpi atau angan-angan Mat Jenin jer...


Nak keterangan lanjut silalah klik di sini : e-bizzaki.blogspot.com.

Motivasi diri saya:
 "Wang bukan segala-galanya, tetapi kini segala-galanya perlukan wang".

 Cikgu ni nak jugak kaya.... hihihi,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!