Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Selasa, 1 Februari 2011

Muka masuk suratkhabar...

Oooo ya, saya lupa nak cerita tentang muka saya dan rakan2 alumni sekolah menengah saya dah masuk suratkhabar Sinar Harian Edisi Melaka/N.Sembilan pada 25 Januari 2011 yang lepas. Cerita pasal reunion yang kami buat pada 19 Disember 2010 dulu... lama ek baru nak keluar, tapi sayangnya saya tak dapat menatap suratkhabar tu kerana kat tempat saya mana de jual suratkhabar edisi tu... huhuhu... dapat tengok kat fb jelah nampaknya..

Perancangan untuk mengadakan majlis reunion ini bermula daripada pertemuan pertama kami pada 7 Jun 2010... selepas itu disusuli dengan beberapa kali mesyuarat AJK Penaja. Pada 31 Julai 2010, Majlis Perasmian dan mesyuarat perlantikan AJK Alumni untuk sesi 2010/2012 pula diadakan... maka dengan itu dapatlah dilaksanakan Majlis Reunion ini buat julung-julung kalinya... semoga selepas ini akan ada lagi pertemuan seperti ini, tapi biarlah orang lain pulak yang mengelolakannya... kitaorang pulak jadi tetamunya... hehehe... alangkah best kalau camtu... sabar jelah S/U...

Alhamdulillah saya dah jumpa apa yang saya cari, walaupun tak semanis yang saya harapkan... tapi cukuplah sekadar mengenang kembali memori yang jauh telah ditinggalkan... dalam suka tetap ada dukanya... Allah sahaja mengetahui apa yang telah saya lalui... Syukur, Alhamdulillah....pengalaman mengajar saya supaya bertambah matang menjalani kehidupan ini... sesungguhnya saya tidak pernah lagi teruji seperti ini... ada hikmah di sebalik apa yang terjadi...

Pertemuan dan perpisahan adalah di atas ketentuan Allah jua,
Maafkan saya kepada sesiapa yang berkenaan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!