Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Ahad, 6 Mac 2011

Nama Dia...

~ saya pernah mms dia gambar ni~.
Nama dia tak pernah luput dari minda saya... kenapalah nama dia sentiasa ada di fikiran saya sejak dulu lagi... Kadangkala saya cuba untuk memadamkan nama dia di hati ini, tapi semakin cuba untuk melupakannya... semakin kuat ingatan saya pada dia... tambahan pula dia seorang yang baik hati dan banyak pula jasanya pada saya.

Sesungguhnya dia sangat istimewa di mata saya... huhuhu (pengakuan berani mati ni....) Mungkinkah sebab ini, saya tak dapat melupakan dia??? Tapi... siapalah saya di mata dia kan... hanya melukut di tepi gantang aje... nak berkawanpun orang tak sudi... sabar ajelah... tak apalah, biar saya saja yang menjauhkan diri. Mungkin itu lebih baik buat dia... namun pedihnya amat saya rasakan hingga kini... apakan daya, mungkin ini takdir buat saya . Tapi bagaimana pula dengan perasaan dia??? Entahlah... dia je yang mengetahuinya... suka @ duka.

Itu ajelah yang saya nak kongsi dengan anda... nak cerita lebih-lebihpun saya kering idea ni.. Best jer layan lagu Aizat "Hanya Kau Yang Mampu" @ Sinar FM ni...

Siapalah Dia tu ek??? hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!