Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Khamis, 13 Oktober 2011

"IT HURTS TO LOSE SOMEONE WHO'S MADE YOU FEEL SO SPECIAL"...

best tak entri saya hari ini? cakap omputeh sesekali bolehkan...
suka sangat dengan ayat tu... sakit, pedih dan perit bila kita kehilangan orang yang memberikan kita satu perasaan istimewa...("rasa" macam ni hanya dirasa oleh orang yang ditinggalkan... yang meninggalkan kita, mungkin tak rasa apa-apa sebab dia dah dapat orang baru... kita yang terkontang-konting ditinggalkan akan hilang punca... hilang semangat dan kadangkala kehilangan airmata yang banyak jugak... hehehe). selalunya kes macam ini terjadi pada insan yang setia atau nak senang difahami ialah insan-insan yang tidak suka "pasang banyak". 
insan-insan seperti inilah yang akan sentiasa mengenang, mengingati orang yang telah meninggalkan dia... huhuhu. bukan tak banyak pilihan, tapi hati ini susah nak terima ramai orang dalam sesuatu masa... (emmm ada tak yang meluat membacanya ni...) ini kenyataan kan... bukan saya reka-reka... cuba anda perhatikan di sekeliling anda...lihat kawan-kawan anda... pasti ada orang yang macam saya perkatakan ini... 
peribadi saya macam inilah... kalau bab teman lelaki, hanya ada 3 nama aje dalam hidup saya... admirer saya, ex-boipren saya dan en. suami... 3 nama yang sangat istimewa, punya karektor yang sangat berbeza (mestilah kan)... (admirer dengan ex-boipren sama sekolah tu...sebaya lagik hi3). 
3 nama dan 3 versi cinta... hahaha... mulalah angau tu.. admirer = kasih terpendam (dipertemukan kembali apabila masing2 dah dimiliki... kiranya tertinggal bas lah kami ni.. tapi yang pasti namanya sentiasa terpahat di hati ini sejak 25 tahun lalu... dulu tak tahu kenapa, tapi 2010 menjawab semua persoalan hati ini... uwaaaaaaaa, so late but itulah takdir), ex-boipren = kasih tak kesampaian (rupa-rupanya terputus kerana difitnah..2010 baru kebenaran terbongkar), en.suami = kasih kilat...(baru 4 bulan kenal terus bertunang, seterusnya nikah...cam kilat tak???) tu namanya jodoh.
Sesungguhnya saya tidak menyesali mengenali kalian...
walaupun adakalanya perit untuk melalui "detik-detik" itu
tapi sejarah telah terlakar antara kita dan saya tetap menyayangi kalian seadanya...
tiada dendam antara kita... terima kasih kerana pernah wujud dalam kamus hati ini.

p/s: kenangan pahit dan manis bersama kalian akan tetap tersimpan dalam kotak memori saya seutuhnya. Maafkan saya andainya ada kesalahan dan kesilapan yang telah saya lalukan sepanjang "perhubungan" kita.
(kalaulah mereka bertiga baca statement saya ni, apa agaknya reaksi merekakan.. bangga, terkejut atau pengsan??? uwaaaaaa... hentamlah labu... suka saya nak tulislah)...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!