Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Ahad, 23 Oktober 2011

Sibukkk...



 weyyy... teruknya gambar ni kan... emmm ni sibuk ke serabut??? hehehehe... 2 minggu ini saya memang sibuk sangat. Sibuk sebab;
1) nak uruskan beberapa kerja kursus (assignment) saya yang belum siap sepenuhnya...
2) nak baca buku untuk persiapan peperiksaan semester 1 saya...(tinggal 2 paper major jer lagi...)
3) nak uruskan hal murid-murid saya, mereka pun menghadapi peperiksaan akhir tahun...
terasa letih sangatlah... yang paling tension ketika buat rakaman video saya mengajar..(makro teaching). situasi semasa rakaman pertama; saya mengajar bagai nak 'rak', perasan habis... syok sendiri...lembaran kerja panas-panas lagi, powerpoint ke main mantap dengan pelbagai gambar... murid-murid memang murid sendiri.. lagilah seronok. bila dah habis rakaman, playback semula... hampehhh!!! tak ada apa-apapun yang dirakam... salah tekan button gamaknya... ohhhh bagai nak meraunggg dibuatnya...(meraung dalam hati jer... sampai sakit kepala jadinya)..apa taknya, minggu lepas minggu peperiksaan akhir tahun... camana nak buat rakaman video tu..
entah macam mana dapat lak idea nak pinjam murid petang... tapi diorangpun peksa jugak... apalagi berlarilah saya melihat jadual peperiksaan sesi petang... emmmm alhamdulillah, ada kelas yang free pukul 4 hingga 5 petang tu.. maka rakaman keduapun dilakukan dengan jayanya petang tu... syukur alhamdulillah... seronok murid-murid tu sebab "cikgu" baru lak yang mengajar mereka..murid-murid tu nampaknya  "bidan terjun" projek saya... hehehe Ribuan terima kasih kepada semua murid dan guru-guru yang telah terlibat. Jasa kalian akan kukenang sampai bila-bila.
Alhamdulillah dan syukur semua urusan saya selesai pada petang Jumaat 21/10/2011 dengan lancarnya... aman damai jer dalam hati... tambahan anakanda tersayang balik ke rumah pulak malam tu... lagilah seronok rasanya... lepas ini saya nak pulun me'rait' kertas peksa murid-murid pulak... senang aje tu (2 kelas jer yang kena 'rait'..hihihihi).... 
hati berbunga-bunga ceria,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!