Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Jumaat, 6 Januari 2012

Gerhana...



dah beberapa hari kita melangkah di tahun baru 2012... maka bererti sayapun dah mula bekerja untuk sesi baru.. seronok dapat jumpa kawan-kawan dan anak didik-anak didik saya... tapi dalam seronok ini, masih terpendam satu "rasa" yang kurang menceriakan hari-hari saya. bak kata orang 'kurang serinya'... 
seumpama ada gerhana di dalam hati ini... bak tiada suria nan bersinar... camana nak kata ek??? emmm seperti ada sisi yang makin pudar dan hambar... "rasa" ini makin mematikan aktiviti kegemaran saya (ber fb).. fb yang banyak jasa menemukan saya dengan kawan-kawan lama, dari yang jauh mahupun  dekat.
kini ada ketikanya saya rasa nak delete terus akaun fb saya tu... sebab banyak sangat kenangannya, kenangan yang manis mahupun yang amat melukakan hati dan perasaan ini... tapi tunggulah bila saya benar-benar sudah cukup bersedia, akan saya delete akaun fb saya itu untuk selama-lamanya. bilalah agaknya ya??? beratus teman dalam fb tu, tidak bermakna kita disukai...
Gerhana di hati tiada siapa yang tahu;

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!