Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Rabu, 8 Februari 2012

Bila rasa itu datang lagi...

~gambar ehsan drpd pakcik Google... mercu tanda Malaysia ~
 
ia datang lagi, lagi dan lagi... pelbagai rasa. rasa sedih, rasa kecewa, rasa terkilan, rasa terpinggir...ntahlah ada banyak lagi rasa yang datang bertandang.. puas saya cuba untuk membuang semua rasa itu, saya teringin menjadi seorang yang kuat, kuat jiwa dan kuat semangat. tak mahu lagi melayan perasaan yang bisa merembeskan airmata ini.

terasa ujian Allah ini sangat berat bagi saya... mungkin mudah bagi oranglain tapi amat susah bagi saya. rasa sedih pasti bertandang tatkala diri melewati bandar raya Kuala Lumpur. cerita "semalam di Kuala Lumpur" tergambar di memori... mengapa perlu saya kenang semuanya sedangkan oranglain tidak pedulipun tentang kisah itu??? walaupun ianya telah lama berlalu tetapi ia masih terlalu segar di minda ini... mengapakah pertemuan itu dihadirkan buat saya andai kesudahannya sebegini??? manisnya hanya sedetik tapi pahitnya berpanjangan... 
terpersona melihat keindahan bulan pada malam ini tambahan pula tatkala bulan berada di atas ruang angkasa KLCC dan juga Menara KL, maka hati dilanda sayu dan hiba untuk ke sekian kalinya :'(
Beratnya UjianMu;

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!