Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Selasa, 7 Februari 2012

Duit Tabung Nuffnang

~gambar ni pinjam daripada pak cik google jer...~
baru sekejap ni saya buka web nuffnang... emmm saja nak mengintai duit tabung ada berapa... ohhh dah sebanyak RM80.18. ok jugaklah tu.. mana ada orang nak beri kita duit sebanyak itu... saya tak kisah berapapun jumlahnya... sebab saya menulis blog ini bukan nak minta duit dari sesiapa... hanya sekadar suka-suka sambil mengeluarkan apa yang ada dalam minda ni... mengasah bakat terpendam... iye ke???

mula-mula saya tepek iklan nuffnang kat sini, saya tak fikirpun akan dapat duit camni... ada ke orang nak baca blog aku??? betul ke nuffnang nak letak iklannya??? sudi ke orang nak klik iklan kat sini??? emmm macam-macam persoalan yang saya fikirkan... apa taknya, blog saya ni banyak merapunya... isinya meraban... tak ilmiah langsung...tapi terima kasih kepada sahabat yang suka membaca blog saya...kedatangan anda sangat saya hargai...jika ada cadangan pembaikan, jangan memalu...gi tau saya ye...

saya nak tunggu tabung saya berjumlah RM102... sebabnya saya nak cek tu bernilai RM100... manakala RM2 untuk proses pengirimannya... baru best nak beli sesuatu untuk dijadikan kenangan. tak sabar rasanya nak dapat cek nuffnang dan pamerkan kat blog ini. cewah cewahhh... bangga yer...saja suka suka...dan jangan lupa nak tayang jugak kat fb...hiiiiiiiiii (eksyen yerk...)
terima kasih kepada sesiapa yang telah klik iklan-iklan kat blog saya;

2 ulasan:

Terima kasih, sila catat lagi!