Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Selasa, 7 Februari 2012

iPhone4S, iPad2, galaxy tab?

iPhone4S... kiutkan, tapi mahal lah...
iPhone4S, iPad2 dan Galaxy Tab??? yang mana satu jadi idaman anda? wahhh hebatnya entri saya kali ini...(perasan jer). sekarang ni pelbagai gadget yang terdapat di pasaran... sukar untuk kita buat pilihan. semuanya serba canggih, serba moden, serbaaaa??? serba apa ye... ohhh serba mahal lah apa lagi... mahal bagi orang yang kurang berkemampuan macam saya ni...huhuhu.
iPhone4S dengan iPad2 adik-beradik seemak seayah... jenama apple. Galaxy Tab pulak jenama Samsung. kalau blackberry ada playbook...Gadget2 ini menjadi sebut kepada peminat-peminat barangan telekomunikasi...peminat emas permata tentu tak suka gadget2 yang saya sebutkan tadi... kompem diorang kata membazir. saya memang suka dan minat gadget2 camtu... komputer, kamera dan videocam pun saya suka juga... (emas berlian cukup untuk pakai dahlah...hihihi)
iPhone4S harganya antara RM2,199 (16GB), RM2,499 dan RM2,799...kan saya dah kata mahal... kalau iPad2 pun lebih kurang camtu jugak harganya... kalau Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus (tab yang boleh buat panggilan atau jawab panggilan telefon...2 in 1) harganya RM1,699... haaa murah sikitkan...jadi anda pilihlah mana yang anda suka dan yang anda mampu... oklah lain kali saya cerita pulak tentang galaxy tab dengan lebih terperinci ye...(saya tau yang itu jer...)
iPhone4S @ iPad2... bertuahlah hidup kalau ada yang hadiahkan ;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!