Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Sabtu, 23 Jun 2012

Keputusan Peperiksaan Semester 2/2012

Syukur Ya Allah... dengan limpah kurniaMu... 
baru sebentar tadi saya mengakses laman sesawang IPG untuk melihat keputusan peperiksaan saya untuk semester 2 yang lalu... punyalah susah nak log masuk... ingatkan keputusan belum ada lagi.. nasib baik kawan sekuliah saya menyarankan supaya saya mencuba berulangkali... mula-mula rasa cam kelakar pulak.... apa taknya, log in, log out, log in, log out... hasilnya tetap sama "Tiada Data Peperiksaan"... fikiran mulalah merapu, saya fikir..." apa tak sudah-sudah pensyarah mengira markah saya ni? terlampau banyak ke, terlampau sikit?"...
akhirnya lebih sepuluh kali saya mencuba... tetiba saya ternampak ayat ini di skrin... Mei 2012... hahhh, benda yang dicari dah ada depan mata... aikkk mulalah berdebar-debar, pastu kliklah... emmm markahpun nampakkk... saya terus tengok kat catatan yang di bawah sekali : KEPUTUSAN: LULUS, TERUSKAN PENGAJIAN... Alhamdulillah... saya berjaya. markah yang diperolehi lebih tinggi daripada semester lepas... (kalau kat pusat pengajian yang lain, saya boleh dapat Anugerah Dekan)... Purata Mata Gred juga semakin meningkat... Syukur sangat-sangat... 
Terima kasih buat teman-teman yang telah mendoakan saya...
Tiada mampu saya untuk membalasnya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!