Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Ahad, 24 Jun 2012

Semester baru PPG (Sem 3/2012)

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Semalam 23 Jun 2012, bermulalah semester baru buat saya dan juga pelajar-pelajar Program Pensiswazahan Guru (PPG) Kohort 1... diam tak diam, dah semester 3. ada lagi 5 semester bakal menunggu. Insya Allah semoga saya dan teman-teman PPG dapat bersama hingga berjaya.
Fuhhh penat giler rasanya kuliah semester ini... kuliah bermula tepat jam 8.00 pagi, tamat jam 7.00 petang. bilik kuliahpun dah berubah... dari bilik kuliah kat tengah-tengah bangunan, panas dan tak masuk angin... kini kuliah saya kat hujung bangunan, aras masih sama tingkat 3... tingkap dan kipas yang banyak... best sangat... lantai bertikar getah, senanglah kami nak solat kat dalam kuliah. ada kawan saya kata..."wahhh bestnya kelas kita, macam dapat rumah corner lot plak"... emmm memang betulpun... panorama yang boleh dilihat dari bilik kuliahpun sangat cantik... kalau boring masa kuliah boleh lah jengok kat luar... semoga permulaan yang baik ini, dapat menghasilkan sebuah kejayaan yang baik juga untuk kami. 
~semoga ilmu yang saya perolehi di sini, akan saya interprestasi dalam kelas saya, Insya Allah~
Pagi tadi saya dah dapat download Keputusan Penuh Peperiksaan Semester 2 saya... tiada ucapan yang paling sesuai untuk saya lafazkan, melainkan memanjatkan setinggi-tinggi kesyukuran kepadaMu Ya Allah... tak sangka plak saya dapat A untuk 4 subjek... 1 subjek tu cukup-cukup makan je... namun Alhamdulillah jugak, sebab saya fikir saya akan gagal subjek tu...banyak sangat nama tokoh dan teori mereka untuk dihafalkan.. kawan-kawan saya pun tak ada yang dapat A subjek tu... Semoga saya akan lebih bersedia dan banyak masa untuk mengulangkaji pelajaran pada semester ini terutamanya subjek B. Arab... Insya Allah. Doakan sama-sama ek.
Syukur padaMu Ya Allah,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!