Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Rabu, 25 Julai 2012

tak ada lagu...

tak ada lagu??? lagu apa ek... ntahlah sebenarnya rasa nak nangis, nak nangis tapi tak berlagu... huhuhu... maksudnya nangis dalam diam... senyap-senyap je. hik hik hik... tentu kawan-kawan yang suka baca blog saya ni boring dengan entri-entri saya yang berkisar tentang emosi, perasaan, kesedihan dan yang sewaktu dengannya... nak buat camana, blog ni tempat saya menconteng emosi, membicarakan kisah hati... meluahkan perasaan... sambil mengasah bakat penulisan kreatif saya...

2 hari ini perasaan lain macam je... sayu, sendu, syahdu, hiba... ingatkan dalam bulan Ramadhan ni perasaan haru biru camni tak wujud... dah halau jauh-jauh perasaan ni, tapi tak jugak pergi-pergi... sob, sob, sob... layan je lah. Feeling, feeling... touching, touchinggg. Ada dalam tiada...

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Jika tiada lagi wujud KEMESRAAN,
Usahlah memaksa diri sendiri, tapi...
Jauhilah diriku, lupakanlah aku, SELAMANYA...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!