Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Isnin, 18 Januari 2010

Grand Final "Cinta Balqis" @ TV3.



Hari ini tak sabar rasanya hendak menunggu jam 6.30 petang. Apa taknya, tengok entripun dah tahukan. Tentu ramai peminat slot Akasia "Cinta Balqis" yang mempunyai perasaan macam aku. Mana taknya, kitaorang teruja nak lihat ending drama tersebut.

Dalam Episod 43 yang lalu. Balqis dan Marlisa tidak dapat memberikan sebarang keputusan. Lalu Emran terpaksa memberikan keputusannya sendiri.. jadi apakah agaknya keputusan tersebut??? Suspenkan.. Lama tak tengok cerita Melayu yang benar-benar memberikan impak kepada penontonnya..

Sebelum ini, Nur Kasih juga dapat meraih bilangan penonton yang ramai..Sekarang peminat siri tersebut bolehlah membeli DVD Nur Kasih.. Aku harap Cinta Balqis juga dapat diterbitkan dalam bentuk DVD juga..(Pasti aku beli..)

Kita tunggu ending Cinta Balqis ya! Siapa yang bahagia dan siapa yang sengsara? Emran? Asan? Balqis? Mar? Mak Biah? Mak Chah? Ray? Botak? Makcik Senah? Mimi? Abang Asan mati ke? OOOooooo tidak!!!

Suka "abang Asan",

5 ulasan:

  1. hehe.. sy pn tak sabar nk tgk petang ni kakdilla... start tgk masa sebelum final exam lgi masa study dulu.. hehe ;p

    BalasPadam
  2. Hi,hi,hi...Zatul: mekasih sudi ziarah blog akak. Kat sekolah akak ramai yg demam "cinta balqis" ni.. Yg akak kesian cikgu2 sesi ptg..balik sekolah tepat2 jam 6.30 ptg, diaorg dpt tgk kat web tv3 jelah. 'Trafik jem' lagi..Sian. Pasti 6.15 ni, akak akan mgadap depan tv... Sian abg Asan..

    BalasPadam
  3. FINALLY..sib bek asan kawen ngn balqis, kalo tak, saya suh asan pilih antara kita kak..haha. Yg pasti, sy turut 'jatuh chenta' ngn senyuman ezany masa dia suh balqis senyum masa ateh pelamin.ngeh2, ampon222..kang abg malik kutuk kaw2 kalo tau.haha

    BalasPadam
  4. Hairiah..
    ha'ah nasib baikkan Yah. Klu tidak kena pilih antara kita pulak..."si kering dgn si bulat". Hu hu hu. (Napalah Memey ni ada jugak dlm drama baru ni..."Na-O-Mei"). (Haruskah aku jatuh chenta kat drama baru ni??? Ooo tidak..tak nak jadi follower fanatik lagi... Tulun, tulun..

    BalasPadam

Terima kasih, sila catat lagi!