Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Jumaat, 14 Oktober 2011

Ulangkaji Suria Cinta...

eheh entri saya ni betul ke salah??? Suria Cinta??? subjek baru ke... hehehe... bukanlah. Suria Cinta tu rancangan/program kat Suria FM tu... program tu pun saya tau daripada si admirer saya... malam persandingan angkasawan negara kita menjadi detik saya mula mengenali suria cinta... best jugak rancangan ni, naknya kalau kita jenis lewat tidur... bolehlah layan, pastu angauuuu... teringat kisah zaman cintan cintun... opsssss saya bukan nak citer pasal ni, sambung kat perenggan bawah ek...
sebenarnya saya nak citer, Suria Cinta sekarang ni jadi peneman saya buat assignment... yang bestnya dapat layan melalui online jer, senang sikit. Minggu ni jadi teman saya tatkala saya mengulangkaji pelajaran... saya nak exam sabtu ni... buat pertama kali exam untuk semester 1... harap-harap berjayalah hendaknya... persiapan ulangkaji pun ala kadar jer... belum dapat nak fokus lagilah... camana ni? Insya Allah semester depan saya buat lebih baik dan lebih bersedia lagi daripada tahun ini... Insya Allahhhhhh....  Teman-teman doakan kejayaan saya ye...
Terima kasih Suria Cinta, semoga cinta kita sentiasa disinari Suria...hek3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!