Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Jumaat, 16 Oktober 2009

Cuti Deepavali

Aku cuti 4 hari minggu ini, mula 16 hingga 19 Okt 2009. (20 Okt 2009 sekolah semula). Cuti Deepavali. Seronoknya.. Open house banyak pulak.... tapi adik iparku Hafiz nak bertunang Sabtu ni. Tapi tak apalah aku cuma hadir mana yang aku sempat sahaja...Yang tak dapat pergi tu, harap tuan rumah tak marahlah hendaknya.

Apa lagi aku nak buat cuti ni???
Oppss, aku perlu@mesti@kena kemaskini data Online Okt minggu ni juga, sebab 21 Okt 2009 aku kena pergi kursus/mesyuarat Data di PPD Hulu Langat..Kalau tak siap nanti data Hulu Langat tak lengkaplah..kan dah menyusahkan orang lain tu.

Lagi, apa ya... rasanya nak berehat ajelah kat rumah, tak pun balik rumah abahku. Best jugak tu.



Anak abah,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!