Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Khamis, 22 Oktober 2009

Ayah tak mengaku anak.

Siapa yang tak mengaku anak tu??? Gila ke!! Nyayok ke!!..
Apa pendapat anda? Patut ke seorang ayah tidak mahu mengaku anak kepada anak kandungnya sendiri.. Bagi aku memang patutpun kerana anaknya seorang yang kejam.. bersubahat dengan orang lain sehingga kematian anaknya sendiri..

Sambungan berita semalam. Petikan daripada Berita Harian Online.. (terima kasih kerana menyiarkan berita ini untuk kesedaran masyarakat kita.. 1 Malaysia).


Datuk kanak-kanak tiga tahun mati kena dera benci tertuduh, lelaki Sudan



KUALA LUMPUR: "Kelakuannya yang ketakutan sambil menunjukkan ke arah lelaki Sudan dan berkata 'takut-takut' masih terbayang dalam ingatan saya.

"Apabila tahu satu-satunya cucu saya meninggal dunia, saya meraung dan hampir pengsan. Kini saya terlalu benci kepada anak saya dan tidak lagi menganggapnya sebagai anak," kata Amran Mohd Said, 49, datuk kepada Alia Aiman, 3, kanak-kanak yang mati dipercayai didera ibunya bersama teman lelaki warga Sudan, di Kondominium Reniville, Taman Puteri Batu 9, Cheras dekat sini, pada 12 Oktober lalu. ...

(sambungan sila klik tajuk di atas).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!