Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Jumaat, 25 Februari 2011

Cinta hati saya... 2D plak

Sebelum ni saya tepek gambar murid2 Tahun 2 Efisien... kali ni cinta hati saya Tahun 2 Dedikasi plaklah ye.. kalau tak, saya tak adil jadinya. Kalau hari Khamis, saya mengajar 2E dulu, selepas itu baru 2D...seronok aje diorang mewarna lembaran kerja yang saya beri siang tadi... nampaknya keseluruhan kelas faham maksud Fardu Ain dan Fardu Kifayah... dan perbezaan kedua2nya.. Alhamdulillah...
~ firdaus... sengih memanjangggg...~
~anak manis yg sedang pegang hidung ni ada resia sebenarnya.. ingatkan dia selsema, rupanya dia nak tutup hidung dia yg berparut... minggu lepas dia terjatuh, dan hidung tu tercalar... malulah tu
Tapi sayangnya, 4 hari lagi baru saya dapat jumpa dengan penghibur dan cinta hati saya ni.. iyalah saya hanya boleh jumpa diorang pada hari Selasa, Rabu dan Khamis aje... huhuhuhu... rindunyerrrr dgn mulut2 becok yang tak ada insuran tu... kiut-kiut jer muka diorang tau.. Kalau 2D ni yang becok/suka tergelak ialah Aliff (Penolong Ketua Kelas) n the geng
~ haaa... ini dia si Aliff tu...(pakai talileher merah ni... Penolong Ketua 2D)... asyik tergelak-gelak jer hari ni... bila saya kata siapa suka tergelak kuat2 nanti syaitan penuh dalam perut dia... automatik dia tutup mulut... takutttt.~
... kalau Asif (anak kak Zaimah-kawan saya, cikgu kat sini) membaca, kemain kuat kat ayat/perkataan (tulisan jawi) yang dia tahu baca, bila tiba kat perkataan yang sukar sikit... mulalah volume dia tetiba pelahan..lawak jer.. (kalau mak dia baca komen saya ni... mampusss saya... ampun ye kak zaimah, anak akak memang lawakkk...)

~ yang bertali leher ni Ketua Darjah 2D Arham, sebelah dia... siapa lagi Asif lah...~
Oklah, anda layanlah gambar2 keceriaan mereka... hepi jer jadi budak2 sekolah kan... yang  tak tahannya bila saya masuk kelas jer, semua murid minta izin nak minum... emmm layan jerlah, kesian plak.. maklum cuacapun panas sekarangkan...
~mesti budak2 ni bangga bila cikgu ambik gambar diorang sedang belajarkan...~

"Bila cikgu minat jadi jurufoto...pening murid2ku"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!