Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Isnin, 28 Februari 2011

Tak sihatlah...


 Malam ni, badan saya rasa tak berapa sihatlah... agaknya penat sangat kot... maklumlah hari Sabtu lepas sekolah saya mengadakan Hari Usahawan. Gerai saya menjual nasi tomato/beriani/nasi lemak/bihun goreng. Saya kena goreng ayam 4 ekor + 4 ekor ayam cikgu Shima = 8 ekor... (kami berdua ada projek suka sama suka, dia bersihkan ayam-ayam tu semua... saya menggoreng plaklah...adilkan).

Menggoreng ayam tu selesai hampir pukul 1.30 pagi... emmm mengantuk giler masa tu... sepatutnya saya mula menggoreng pukul 9.00 malam, tetapi macam-macam hal pulak yang berlaku hari tu.. maka terpaksalah saya mulakan menggoreng jam 11.00 malam... jadinya lambatlah habis menggoreng.. keesokan harinya, awal-awal pagi dah bangun... bergegas balik ke kampung (rumah abah) sebab periuk tak ambil pulak petang semalam tu... emmm, lintang pukang rasanya hidup saya hari Jumaat dan Sabtu lepas...

Sepatutnya sekolah saya dapat cuti hari Isnin, tapi tak pulak dapat kelulusan... itu agaknya malam ni saya cam nak demam jer... badan panas dan kepala sakit plak... sabar ajelah, semoga sihatlah hendaknya... esok saya nak jumpa murid2 2D dan 2E... rugi kalau tak hadir... doakan ustazah ye murid-murid, Insya Allah esok kita jumpa pukul 1.10 hingga 3.10 petang. Salam sayang untuk anda semua...sob,sob,sob... sedih plak jadinya... macamlah diorang dapat cari blog saya ni kan... sabar, sabar, sabarrrrrr!!! Semua ni dugaan dan ujian Allah.

Siapalah saya, tanpa mereka,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!