Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Sabtu, 17 September 2011

Tetamu Aidilfitri yang istimewa...


Aidilfitri kali ini agak istimewa daripada Aidilfitri yang lepas-lepas... kenapa ya??? emmm kerana tahun ini ada tetamu-tetamu istimewa yang datang bertandang ke rumah saya... seronok sangat rasanya, walaupun rasa malu sangat menebal dalam diri ini... kerana terasa banyak kekurangan dalam rumah saya... rumah saya simple jer, sama cam tuan rumahnya... serba-serbi sederhana...ambik yang basic jer.. (itulah sebabnya saya segan nak pelawa kawan-kawan datang ke rumah, bukannya saya sombong atau tak suka kawan datang...) eeeeee pelikkan perangai saya ni.
~senior2 saya dahulu... sorang mmg ditakuti ramai (kak N), yg sorang mesra selalu (kak kiti)...~
16 Sept 2011 melakar satu sejarah dengan kunjungan beberapa orang sahabat  saya semasa sekolah menengah dulu... dah hampir 23 tahun saya meninggalkan sekolah menengah tersebut, akhirnya pada tarikh keramat ini saya menerima tetamu-tetamu istimewa ini... terima kasih sahabat, terima kasih teman... kerana sudi melapangkan masa untuk berkunjung ke teratak saya yang tidak seberapa ini. Maafkan saya andainya saya terkurang layan, terkurang mesra, terkurang sedap dan terkurang yang macam-macam lagilah... semua itu kelemahan saya...(gabra sebenarnya...sebab rasa cam mimpi jer korang datang rumah saya...hehehe). Apa-apapun kunjungan kalian amat bererti buat saya...

~adik junior (Hanapi), abang senior (abg Ramli) dan akak senior (kak kiti)..mekasih semua!~
Istimewanya 16 Sept...
Terima kasih kerana masih sudi berkawan dengan saya...
Lain kali datang lagi ye... nanti saya masak sedap-sedap..
(sebenarnya menu hari tu niatnya nak masak...
gulai udang + kacang buncis, ayam masak merah dan sayur campur..
tapi dek kesuntukan masa kerana tiada pembantu...
akhirnya menu saya pun bertukarlah jadi cam gitu... aduhai, niat tak kesampaian jugaklah..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!