Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Selasa, 15 September 2009

TERIMA KASIH, SYUKRAN, THANK YOU

Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah usai sudah Majlis Khatam Al-Quran 2009 (Sesi Pagi) untuk peringkat sekolah. Kali ini aku ditugaskan menjadi penyelaras program tersebut. Memang lelah dibuatnya. Pengalaman tak cukup banyak lagi.

Nasib baik rakan-rakan ramai yang membantuku. Ustazah SHARIFAH NOORZIHAN yang paling banyak menyumbangkan tenaga dan idea supaya majlis ini berjalan lancar. Ustazah NORIANI pula yang paling cepat bab menghias pentas agar kemas dan ceria cam orangnya juga. Ustaz MOHD HANIF pula bab jadi juruacara/jurucakap/juruheboh majlis ini. (Harapkan aku, bahasa isyarat bolehlah. Pemalu katakan). Ustaz Mohamad yang sudi membacakan doa di majlis ini. Cikgu Jamhari yang sudi menyediakan peralatan audio/visual. (Tahniah Jam. dapat twin baby boy).

Tidak kurang juga Ustazah Salawiah yang menyiapkan kertas kerja, Ustazah Farahan menyediakan bunga jelly dan tidak lupa juga buat cikgu Norzihan, Cikgu Masni, dan ramai lagi yang ringan tulang membantu menyiapkan bunga jelly yang cantik itu. Mana-mana yang terlupa tu, nanti 'diupdate" kemudian ya!

Terima kasih juga buat group khatam yang terdiri daripada murid tahun 6 yang sudi menyumbangkan suara mereka. Liyana, Syamimi, Nurul Hana, Umairah, Irdina, Syuhada, Syahadah,
Syazan, Kher, Faiz, Hafizuddin, Azri Aqim dan lain-lain lagi. Ribuan terima kasih buat Kumpulan Marhaban daripada Taman Desa Kenanga Semenyih dan juga Ustaz Elyas mantan kumpulan nasyid UNIC.

Terima kasih semua, moga jasa kalian dirahmati Allah. Tanpa kalian semua, majlis ini takkan dapat dilaksanakan dengan baik. Segala kesilapan dan kekurangan majlis ini harap dimaafi.


TERIMA KASIH SEMUA..
Tanpa kalian siapalah aku,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!