Al-Quran

Ahlan Wa sahlan...

Khamis, 22 Disember 2011

Buat teman-teman SMAA


Videoklip ini saya ilhamkan untuk teman-teman SMAA yang saya kasihi selamanya. Hasrat mencipta videoklip ini timbul selepas saya bertemu semula dengan teman-teman SMAA pada awal 2010... sudilah menonton video ini dengan seadanya.. maaf buat teman-teman yang tak ada gambarnya dalam video ini. Saya gunakan gambar yang mana ada kat saya jer...

Bila tengok videoklip ini hati rasa syahdu dan sayu jer, ramai lagi sahabat yang belum temui dan tidak akan saya temui... buat para guru dan sahabat-sahabat yang telah pergi, hanya Al-Fatihah dan doa dapat saya sedekahkan, semoga Allah mencucuri rahmat ke atas kalian.

Tempat jatuh lagi di kenang, inikan pula tempat ..........
7 tahun saya setia di sini, manakan mampu untuk dilupakan setiap detik yang berlaku...
SMAA tetap abadi dalam kotak ingatan saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih, sila catat lagi!